watching us

fantastisk dag igen. hann verkligen med allting jag ville igår och tog tillochmed hand om mig själv med lite ansiktsmask, metallicblå nagellack och en halvdålig svensk film på tv. allting kändes verkligen bra och ännu bättre när jag inte försov mig imorse så jag har varit på megabra humör hela dagen idag, tillochmed när jag körde in pirran i en vägg.
prövade också nya summer supreme på donken (för att fulla ut onödigt bajsande) super nice. try it, verkligen. och jag blev så lycklig för man fick en dipsås på köpet. förstår folk hur lycklig man är när man tillochmed blir lycklig av en sådan sak?

baletten börjar idag. jag har inte anmält mig och jag har inga pengar. toast! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0