vad gör man när livet känns tungt?

jo, man åkte till donken med amanda. cheeseburgare, fett, glass och pommes är världens bästa tröst. vi bjöd alla andra kunder på en liten show av snor, blod, spott och skratt. himlarskymning vad vi flamsade runt. höger och vänster och det var nog precis det jag behövde för att kunna slappna av.
nu har jag varit hemma ett tag och bara tagit det lungt. jag var helt inne på att det var fredag idag, hade tänkt mig en skön hemmakväll men så kom jag ju på.. tusan? jag jobbar ju imorgon också. helsike rent ut sagt. hälften av lagerkillarna har också flygit till dublin. mjahaja? stressigt värre det kommer bli imogon kanske. mjämjä. nu blir det ju ingenting viktigt här alls.
pÿss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0