tysk choklad, syntest och lagade skor.

snor, ont i gommen, svag i kroppen, illamående och ständiga kallsvettningar. japp, detta är mitt liv idag och framöver om det inte på något vänster går över under natten. morgonen var inte rolig alls. hade varken hjärnceller eller förmåga och jobba, fick sätta mig ner för att inte dela med mig av min frukost. kämpigtkämpgit. och ingen kraftkram fick jag heller. riktigt dålig stil gubben.

jag var på syntest idag på synsam. förvånande faktiskt. jag behöver läsglasögon, 19år. hallå?  och så har jag även brytningsfel på vänster öga men jag behövde inte glasögon för långsikt, vilket jag trodde. jag tycker att jag ser som en greek men.. tydligen inte. glasögonen kommer jag heller inte köpa eftersom jag.. är ju inte blind. jag klarar mig ett tag till.

det är synd om mig, jag är sjuk och nu tänker jag göra lunch till imrgon och sen sova. roligt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0