torsdag.

idag fick (en arbetskompis) jacob och hans emma en gullig liten babygirl, 05:48. fick se bild och allting på jobbet imorse. vilket sätter mig i en ännu bättre plats. LASTBIL IMORGON OCKSÅ. micke blir chauffören igen och det är underbart. riktigt ärlig och rolig prick han också. men nog snackat om jobb, ni blir så otroligt uttråkade.

på morgonen idag åkte jag med en ny tågpajsare, patrick. betsämde dejt med honom igårkväll. båda två såg ut som zombies och patrick kan jag inte påstå var särskilt pratglad. well, tur att jag har en och en annan mundiarréanfall. just nu sitter jag och pillar mig i naveln. har precis beställt hem en almenacka som ska räcka iallafall till nästa år eller mer. den andra almenackan jag suktade efter får tydligen vänta tills 2010 eftersom det inte fanns någon som började såhär mitt i. känns riktigt bra faktiskt och få lite struktur tillbaka på dagen, äntligen. paniken fram tills helgen börja komma. jag och anna ska servera på ett bröllop i kista men.. vi behöver en servitris till och alla är upptagna. kanske klarar oss men.. det kommer bli tungt isåfall.

ska göra en god middag till mig själv nu, eftersom tydligen ingen annan skulle göra en åt mig. haha! sen ska jag sätta mig och kolla på stiliga heath leadger i casanova.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

´med mig är det sådär..har så ont i skallen..

Va gör du då?

2009-09-03 @ 21:09:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0