skor, skor, shoes, dojs och skor i all ära.


jag behöver skor. ganska mycket. de skorna jag äger just nu är ett par grå/bruna (förut vita) sneakers och ett par converse. det räcker inte rikrigt sådär nu när det börjar bli kallt ute. det enda som jag alltid hatat och köpa är skor. inte av den anledningen till att jag inte tycker om dem men de är så himla fula. jag hittar alltid någonting med en sko som är fel. varför sitter detdär märket där? men vafan är detdär för knappliknandegrej? ..öh? ska man kalla detdär en klack? helt enkelt skulle jag vilja designa mina egna skor som ingen annan har och som är precis så snygga som jag tycker att de bör göra i mitt huvud. sitter galen och letar igenom efter ett par snygga stövlar nu. antingen ser de ut som hitlerskor (= kängor/tant/jag-ska-mörda-dig-skor) eller så är det totalt slut och levereras i november?

någon som har något tips?


Kommentarer
Postat av: Snefan

Jag tipsar om att du köper "hitler" skorna :D

2009-09-21 @ 20:29:58
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/
Postat av: Jesica :)

haha coola skor på bilden ;)

2009-09-21 @ 20:40:13
URL: http://jessicasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0