saknar den sentimentala anette

läste igenom min gamla blogg och alla dessa tankespridda, wierda och analyserfria texter jag sker förr i tiden. jag skulle vilja kunna vara lika emotionellt upplagd nu, men det är jag inte. jag har inte skrivit en text på flera månader för ingenting kommer fram som det ska. jag har en förmåga och bara kunna skriva när jag är ledsen eller arg. ska jag ta det som en bra sak?

2008-03-08 @ 17:08:20
"hur kan något så stort förvandlas? hur kommer det sig att  det kan ta veckor för en själv och ta ställning, bestämma sig och förverkliga när det kan ta en sekund för saker och ändras när andra bestämt din situation? allting som du gör ska synkronisera med alla andra runt om. anpassa dig! tänk på vad du säger och håll för öronen, dethär är totalt förbjudet. vart du än går kommer dina tankar stanna likadana. ändra på dig innan andra hinner ändra dig! se chansen att ställa dig och skälla på en total främling, hans regler gäller. ditt humör ska ändras efter hans men ditt har aldrig betytt ett skit för honom."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0