personligalmenacka.se



fick precis ett mejl som skrev att min almenacka som jag beställde kommer imorgon. hela jag hoppar runt av glädje. jag vet inte men det känns som om någonting saknas när jag inte har kontroll på min almenacka (jaja, det låter töntigt) men så är det. även fast jag inte har någonting och skriva ner eller göra på dagarna. jag älskar och sätta mig ner och känna mig viktig och kluttra i min almenacka. kanske man skulle ta ett jobb där man faktiskt har någonting viktigare och göra? äh! strunt snack. och nu börjar jag tillochmed och skriva till mig själv.

det roligaste är att man får lägga till precis vad man vill och styla den lite själv. jag valde istället och ha den ren på utsidan och kanske klottra dit massor av stickers (som jag gör på allting annat.) men på insidan tröck jag in en dagsträningsspalt, veckans idé och veckans att göra. vilket betyder att jag kommer börja träna nu igen också nu när jag börjat vänja mig med tidiga morgorna.'


ja, jag känner verkligen hur intresserade ni är! jag struntar i. för vet ni vad? min almenacka kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0