nu ska jag börja om på nytt, som många ggr förut.

min kropp mår inte så bra just nu. jag börjar bli förkyld och kliande blemmor uppstår vilket är ett tecken på att jag inte mår bra. när jag mår dåligt, är stressad eller åter dåligt brukar min kropp vara ganska snabb på att visa hur fel det blir. nu ska jag börja om från början, invärtes. antioxidanter, kamomillté, vitaminer&mineraler, protein, aloe vera och mycket vatten är det som ska hjälpa mig nu (och total borttagning av mjölkprodukter) powerwalk:s ska jag nog också slänga in lite här och var för att få igång kroppen. jag ska ju faktiskt köpa träningskort i närmaste månaden för nu börjar det kännas dåsigt och tungt.

MOT ETT FRISKARE JAG! vem är med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0