mitt liv som mondul:are



1. såhär ser jag ut varje dag (och nej, jag har inte suttit mig i tejp. jag lagade de från groteska hålet istället för att flasha röven för alla gubbar)
2. blubb?


detta är mitt liv efter jobbet. benen värker som aldrig förr, lederna i händerna är redo och ge upp, huvudet kan inte jobba längre och hela jag ser ut som om jag ska säcka ihop när som. haha! inte mycket till liv jag har nu när jag har börjat på mondul. igår var jag så trött att jag somnade i mitt rum runt 18:00 och vaknade upp tre timmar senare i panik eftersom jag inte visste vad klockan var. jag vet inte vad som händer men jag tror jag bränt sönder mina hjärnceller.
alla namn är utbytt till siffor, antalet står självklart i siffror, mitt ''namn'' är siffror. herregud! jag som inte ens är duktig med siffror. första dagen, igår, var en pina. allting var nytt och vi skulle komma ihåg alla momenten på en gång. men det svåraste var kartongerna. hallå? en kartong är en kartong? det finns: 50-kartongen, 60-kartongen, snuskartongen, lilla snuskartong, kub-kartong, lilla lådan, princelådan och tobakskartongen. det är 8 olika likadana, bruna, jobbiga kartonger!


idag gick det dock betydligt bättre och jag flöt på riktigt bra... tills jag gjorde en order på 243 produkter. när jag plockat allting och skulle slå in ordern i datorn kom en flik upp och nämnde att det saknades 2. TVÅ små ynka varor. skulle jag inte varit så dum att jag bara hade räknat fel hade jag behövt gå igenom hela listan och packat upp alla nio kartonger för att hitta felet. vi snackar om en halvtimme minst. GUDBEVAREMIG! ..men roligt är det. det gick så jäkla bra tills martin kom. damn you boy. wellwell. utbildningen är 4 veckor lång. så vi får se när eliten i mig kommer fram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hålet var ju precis där det ska vara!!!

2009-09-23 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0