massavlivning på elaka gubbar och tanter, tack!

börjar känna mig sjuk, så jag tänker knarka ner mig själv med té, honung och annat hokuspokus för sjuk ska jag absolut inte bli. jobbet är så kul just nu. man ser hur man blir bättre och bättre. även idag fick vi reda på hur många timmar vi jobbare (man jobbar efter timschema, efter hur mycket man hinner packa osv. lönen bestäms efter det) haha! pinsamt. jag jobbade 5,11 timmar, samma som hedvig. rekordet på lagret ligger på 11,3. okej att det bara är sjätte dagen jag jobbar men.. hälften så mycket och jag springer runt nonstop. det är helt galet. men som jag säger satsar jag hellre på att inte göra felbeställningar än att göra allting snabbt och klantigt.

till rubriken nu då. jag är så trött på äckliga, dumma, elaka och egoistiska gamla kärringar och gubbar på denna jord att jag nästan skulle vilja köra ett stort massmord på alla. fick utskällning av en tant idag för att hon gick in i mig. jag var pressad mot väggen och hon kollar ner och går in i mig.. och ställer sig och skriker på mig att jag har gått på fel sida. mitt enkla svar blev: "SUBBA!" hahaha! halva folket i tunneln började vrålstirra. men beter hon sig som hon vill kommer jag även besvara på samma sätt. man SKA bli behandlad som man behandlar andra. kharma (!!) my friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0