måndagsnöje

alltså.. jag har inga ord efter att ha kollat på ''svenska hollywoodfruar'' på tv3. vilka stolpskott! skaffa er ett riktigt liv istället för att gå runt och fjolla sådär, god! äh inte vet jag.

jag fick något litet ryck kl 20:00 när jag kom på mig själv att då skulle jag egentligen befunnit mig i hammarby för min balett. men så blev det ju inte denhär terminen. så istället för att sura ihop totalt fick det bli en wannabespa/jag-ska-se-normal-ut-igen kväll. thé, facemask, nagellack, dusch och hela faderittan. hur mycket bättre kan det bli? stohandlat har jag också gjort. blablablabla, mundiarré.

juste någonting kul iallafall. blev inkallad till chefen idag. rädd och förstörd gick jag in till hans kontor och möttes av världens smile = jag behövde alltså inte vara rädd. menmen, förlängning igen (tack gode gud!) men nu på mondul. jag +3 till ska få lära oss moduldelen av arbetet och också där man kan tjäna som mest pengar. betald träning i 8 timmar? hejsanhoppsan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0