kvällspromenix.

det börjar bli kallt men ändå så skönt.  tog med mig mr.F på en kvällspromenad genom skogen och pratade strunt. jag brukar alltid bli såhär runt hösttiderna. jag blir kelgo och går på promenader varje kväll, antingen med mp3 eller med en vän. när man kommer hem myser man ihop sig här framför datorn med en kopp te (kokosté)och sakta men säkert får tillbaka kroppsvärmen. är inte det mys så vet jag inte vad.

tiden runt 20:00 är den finaste. kolla bara på himlen? it's bokstavligen heaven. vid andra tankar sitter jag just nu och försöker få ihop min ekonomi eftersom jag ska köpa en massor av nya saker. jag ska se om denna månadslön räcker till en dator, spara, kläder och leva på. kan bli knapert. men det spelar ingen roll. ibland måste man pröva. ska nog kanske sälja min balklänning också eftersom användningen för den är noll och jag behöver pengarna till ett par nya skor istället. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0