jag har svalt ett hårstrå

.. aa, det är precis vad jag har gjort och det försvinner heller aldrig. hur äckligt somhelst. känner mig som en katt som har en hårboll i halsen som bara aldrig vill försvinna. för andra tankar tror jag att jag svalde det när jag försökte fånga flugor och kollade in 100 och åter 100 klädessidor. INGEN kommer utan. jag bokstavligen dreglade över vissa kläder och skor. och gissa vad? alla plagg är uppskriva så, ingen där kommer undan heller. heja lön nästa fredag säger jag!
jag vacklar också fram&tillbaka om jag ska ta mig själv och köpa en dator kanske? en systemkamera vill jag också ha. men allvarligt. jag har jobbat nu som en galning och tycker att man borde få skämma bort sig lite. jag får gå på jakt och så kommer jag visa upp mina fina byten sen.

btw, GRR på dig, din störda, pmsvridna jäkel som ändå får mig och le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0