jag bär dig fram till ett paradis

ursäkta mig. dåligt humör, ingen tvättmaskin, alla kläder i tvättstugan, äckligt&dant. jag har alltså bara sprungit runt här idag och städar idag, som alla andra helger. jag är en jäkel på att slänga ut allting jag äger på golvet eller i resten av huset. men nu har jag slängt ut hälften av garderoben och gör plats för nytt och fräscht nu när lönen kommer flygandes. sen får vi se. jag har inga kläder tillmorgon överhuvudtaget så jag kommer få improvisera på mig några kläder, det blir ett problem då istället.

nu hade jag tänkt ta mig ut och gå en promenad med min mp3, eftersom jag redan är äcklig och behöver duscha. sen kanske man kan sätta sig ner här och klicka hem lite klädur? hellja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0