it need of healing, this time i'm bleeding

ännu en hårt jobbande dag på arbetet och det verkar inte ta slut heller. imorgon blir det antingen lastbil eller lager, inte riktgit säker än men vi får se. fick tydligen värsta hyllningen på lastbilsmötet idag, även fast jag inte var där. fick tillbaka ett sms från minipojken som det stod: ''haha va har du gjort med micke egentligen? han hyllade typ dig innan mötet idag? du gör inget som inte ingår i arbetsbeskrivningen hoppas jag?" haha! jag vet inte ens vad han sa, men nu börjar jag bli nervös för på lagret är jag verkligen inte duktig. känner mig verkligen som en bortkommen hundvalp som står i en hög med siffror... (och jag är asdålig på siffror). wellwell. vi får väl se.

annars var jag på så dåligt humör att jag inte ens tänker lägga ner tid och förklara. mycket som hinner pågå uppe i huvudet och jag triggar väl upp mig själv. hoppas det inte är någonting bara. nu sitter jag och tuggar på en pimpimklubba och väntar på wipeout säsongspremiären. hahaha! vad jag kommer skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0