internetshopping kommer lemlästa mig

en gullig kvällspromenad med hunden fick toppa dagen. hösthimmelen börjar komma fram nu också och jag får vinterrysningar i hela kroppen, bra sådana. jag längtar så efter mörker och stora halsdukar. imorgon ska jag tydligen också agera taxichaufför till pappa som ska till münchen och befinna sig på arlanda 06:00. kan bli hårt menmen.. jag får iallafall ta bilen in till jobbet vilket är otroligt skönt! så en och en annan skiva kanske behöver brännas? PARTYBILEN!
innan sängen kallar kan jag inte sluta kolla in olika klädessidor, detta kommer bli mitt fall. jag kollar på andra bloggar som tipsar om kap, och det ena leder till det andra = jag vill bli miljonär. dessa toppar är från ginatricots senaste tillskott. brevlådan tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0