''inkrädiböll''


haha! tänka sig att lea och jag alltid har så kul tillsammans oavsett hur dagen är upplagd. idag roade vi oss att kolla på chuck and larry (ultimat bästa film på listan) och dansa ryskfolkdans. ni vet den där när man sitter på huk och ska slänga ut benen på något jäkla vänster. haha! helt omöjligt och totalt värt och pröva om man vill ha sig ett glatt skratt.
baletten? ingen aning. den börjar på måndag och jag är kluven. orkar jag åka hela vägen? jag har faktiskt inte någon aning. men har jag tur så hinner jag fixa det redan på måndag och kanske får börja iallafall. tummen is the up! mjaha, vad ska jag göra nu? min smspolare slutade, och har nog somnat. linnea har dragit hem också. nu ska jag bara sitta här och tycka synd om mig själv. heja fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0