hata hata hata hata

åh, vad jag känner mig dålig! den ENDA saken jag hade lovat mig själv var att INTE försova mig. och vad gör jag? jag vaknar upp 06:28, två minuter innan jag ska vara på jobbet. det första som går igenom min hjärna var: varför har det inte ringt? jag kollar på klockan och börjar direkt skrika, svär och börjar störtböla. chefen ringer i samma sekund och jag svarar, gråtandes och förtvivlad, att jag kommer så fort jag kan även om jag inte fick åka lastbil så kanske jag kunde jobba inne. vilket han går med på.

jag springer sedan upp till bror och flickvän som ligger och sover och galskriker att någon ska skjutsa mig till solna. istället får bror panik och anna lånar ut sin bil. ingen deo, inget smink, inte hunnit ens kolla mig spegeln och jag är i bilen 150km/h påväg mot solna. hemskhemsk dag. kommer till solna på 20-30 min. och hinner precis innan andra medåkaren kommer inom dörren. helt blodsprängda ögon och förstörd. jag skäms så. min chaufför säger också: ''jag tänke: försover sig andra dagen med mig. vilken amatör gör så?" och det var precis så jag kände mig. helvete.

det kan nog också ha varit karma som slog tillbaka för att jag mobbade martin som försov sig för 2 veckor sedan. idag fick jag tillbaka iallafall.
nu hoppas jag bara chefen ringer och berättar om jag får jobba nästa vecka eller om jag blir ledig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gör inte så mycket. Har nyligen ätit mat och ska snart göra en utlottningsdesign. Förslag på färg?

2009-09-04 @ 18:31:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0