giriga svenska grisar!


nu outar jag mig själv totalt och lite mer. jag blir så trött på h&m.se. egentligen älskar jag deras plagg och allting men att det ska vara så mycket negativt och även så mycket.. stolpskott som ska handla där förstår jag mig inte på. jag fick hem min kära lilla katalog idag, och eftersom jag inte hängt runt på hemsidan hittade jag massor av gott. när jag gick in, direkt efter, är allting slut. REDAN.

detta betyder alltså att 1416541566 folk kommer ha på sig plaggen j-a-g vill ha på mig och även att jag eventuellt inte ens kommer kunna köpa dem. skaffa större upplagor och bojkotta folk som bara inte ska ha dessa kläder nu! anette need her things.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0