en helt vanlig fredag.

ja, igår som alla andra fredagar slocknade jag runt 22:00 snåret. ingenting roligt händer längre i mitt liv, tycker iallafall jag. hade bara hunnit komma hem, gå ut med hunden, ätit sushi och kollat på lite tv innan jag låg där utslagen och vaknade inte fören 03:40. då var det bara och gå upp till sängen och somna pånytt.
så idag har jag bestämt mig för att följa med amanda och hennes polers till en inflyttningsfest någonstans. idag ska vi ha K-U-L, det som jag saknat så mycket. fast jag har ingenting och ha på mig och ingenting och skåla. nu får vi se vad speedanette går för.

Kommentarer
Postat av: Snefan

haha, de kaaaan va lite ditt fel att du inte gör något roligt på fredagar? :D att svara ilsket på ett sms halv 11 "jag sover!!!" är väl inte de som får folk å fråga om du ska me ut å parta? :D

2009-09-27 @ 11:42:06
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0