detta är världens sanning.

denna helg har lilla anette spenderat hela hennes lön på kläder. ja, det har hon. två tjocktröjor, två ringar, två stövlar, en klänning och mat och smask. igår var jag och amanda inne i storastaden för att shoppa kläder innan inflyttningsfesten på söder skulle träda kraft. för mig blev det en klänning från ginatricot, extremt fin.
och idag när jag vaknade kunde jag inte sluta tänka på stövlarna jag hade sett, testat och blivit kär i. 1 800:- visseligen, men jag kunde inte hålla mig så jag åkte tillbaka och köpte dem idag istället. (fyfy!) jag har nog ett problem för nu i veckan kommer lass med kläder in från internetshopping också. hahah! dethär funkar bara inte, men jag erkänner en sak. man blir gladare av nya saker! sådeså, äkta sanning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0