dax för lite ordning&reda?

Ordning&Reda

jag är en av de mest vimsiga människorna som har gått på denna jord och oavsett om jag har någonting och göra (planerat) eller inte så klarar jag inte av att inte leva med en almenacka. jag kommer inte ens ihåg vilken dag det är utan den. nu har jag hittat ett par ''sexiga'' nackor (gissa vart ifrån) som bara måste bli i min ägo. men.. den börjar 2010? kan de lugna ner sig lite eller? det är hela september, oktober, november och december kvar. shit! 4månader tills jag fyller år och jul, ungefär. panikartat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi.. allt brA?

2009-09-02 @ 20:50:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: manda

gå in på personligalmanacka.se så kan du specialbeställa din kalender, precis hur du vill ha den å få den hemskickad inom en vecka för typ 250 kr :) ett tips bara! Puss

2009-09-02 @ 21:50:11
URL: http://missroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0