då fick man en slag i käften då.


den skryttiga cykeln tog mig fram och tillbaka till gotland och mycket där till. klumpig jäkel och inte låsa den när jag tilloch med kände på mig att ett lås skulle suttit fint en dag som denna.

min käraste egodel (just nu iallafall) min cykel blev idag snodd. tekniskt sett får jag rakt av skylle mig själv eftersom den stod olåst varje dag vid stationen medans jag var på jobbet. men den har alltid stått kvar så jag har skitit i och låsa den, inte mycket mer jag tänkte på det fören jag kom ut idag och där min cykel skulle stå var det bara ett stort tomt hål mellan cykelgrannarna. aja?! vad ska man göra? det enda som kan svida är ju saken att jag inte kan ta mig till stationen imorgon. är det någon som har en cykel och låna ut eller en och ens ge bort så knacka till på min rygg! att köpa en cykel nu.. är bara för dyrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0