bröllopet på muskö

vilken vacker dag och bröllop mellan max och jenny. det var som en hel saga och brudparet var så himla fina. och inte ens enda bild fick vi på dem. vi hade så fullt upp. jag, amanda, anna och megan sprang istället runt i panik hälften av tiden för att vi ville att allting skulle bli perfekt, men förhoppningsvis märktes inte det av så mycket. det var mycket som skulle ske och mycket som skulle has koll på men detta var verkligen det roligaste jag gjort på länge. skulle jag ha det som extra jobb skulle jag vara lycklig hela tiden.
det var buffé som serverades, italienskt inspirerat och hur gott som helst. men någoting som inte var och skämta om var tårtan, tiramisu. HEAVEN! vi snodde med oss i plastkoppar påhem vägen och herre min acove. jag finner inga ord.


i slutet av.. kvällen. bilden ger ingen utav oss rättvisa tycker jag. men den är ju så klockren!

Kommentarer
Postat av: snefan

hahaha, älska bilden på er tre, eller snararre, era skor, fina skor... plus anette med.. aa

2009-09-06 @ 19:51:45
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0