bröllop på lördag

jobba på lördag med, fast nu istället på ett bröllop ute på en ö i skärgården. jag, anna och amanda ska vara sevetriser tillsammans med en engelsktalande tjej som ingen utav oss känner. det ska faktiskt bli riktigt kul och brudparet var så gulliga + deras lilla alicia. jag och anna var precis där och kollade planeringen, ställde lite frågor, klädsel osv. inget speciellt men det verkar bli ett gulligt bröllop med 120 gäster. lite klump i halsen men jag hoppas det kommer gå bra, och även att vädret blir bra!

spännande egentligen för jag har inte varit med på ett bröllop tidigare (och varit intresserad) jag gick på bröllop när jag var 6 år och då tror jag faktiskt att jag sov längst bak i kyrkan. jag har också ett svagt minne utav kattungar som var mer tilltalande än en tråkig präst.
bäst för er och hålla tummarna för att jag inte ska ramla eller spilla sprit på någon heller. det skulle ju faktiskt bara vara pricken över i:et.

                                             nu måste jag nog sova. godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0