be bigger, faster, stronger. if you gonna survive anylonga'

dagarna blir iallafall bättre, tycker jag. mumsandes på en mockaruta så känner jag att mitt humör börjar gå upp igen. det märkte jag igår var att det är ju nästan fullmåne och jag blir alltid konstig dagarna innan. ingenting jag kan förklara, jag känner bara att allting är fel. fullmånen kommer på fredag, tror jag.
iallafall.. idag, onsdag, var det lagerarbete igen. inte lika lost in space idag men.. inte långt ifrån. spillde också varm choklad på hela mig på rasten. flyger upp i panik och letar efter papper och alla runt om bara sitter och stirrar och allting blir knalltyst när jag kommer tillbaka. alla stirrar fortfarande bara på mig. haha! K-U-L. ena killen visste heller inte om han fick börja skratta eller inte heller så det såg istället ut som om han hade gjort i byxan. aja, jag bjuder ju på mig själv iallafall omedvetet.

imorgon? ja! då är det tydligen lastbil igen. prisa gud, den fikusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0