anette vinner pris för dagens riksmongo.

vilken hemsk dag! vilken jäkla hemsk dag. ingenting stämde som det skulle när jag vaknade, helt på fel sida. dålig dag och börja med och sen ska jag dessutom börja inne på lagret denna morgon. kortet funkar inte när jag kommer, de har inte avsatt folk som kan lära upp mig, jag har ingen aning om vad jag håller på med och det är inventeringsdag. jag fick en snabbgenomgång av en tjej som hette johanna, sen var hon tvugen och springa iväg och själv stod jag med en vagn och en beställning i handen. vad ska man göra? jo, jag fejkade allting. låtsades som jag kunde. när det äntligen började gå någolunda framåt, och man inte blivit varvad, fick jag istället 10 beställningar på en gång. små visseligen men man ska också förstå vad man håller på med. kaosartat i mitt lilla huvud.
efter alla beställningar som vi fick göra satt jag istället på en bänk, stilla, i 3timmar och fick inte gå hem. känner ingen och känner mig heller inte bekväm. vilken dag! jag hoppas bara att ingenting mer går snett nu för då vet jag inte vad jag gör.
därför ska jag just nu i denna sekund gå ner och baka mockarutor/''kärleksmums'' och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: snefan

jag har lixom precis kommit hem, å du har hunnit skriva ett inlägg och börjat baka, überdwarf

2009-09-01 @ 16:57:39
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0