anette fick nog, städning all night long

ä-c-k-l-i-g-t. äckligt var vad det var här hemma, minst sagt. jag fick nog och tyckte att idag ska jag minsann städa och sen ska jag belöna mig själv med godis och nytt nagellack, trots att budgeten är ganska sämst. om det fanns grejer och göra! kläder över hela golvet, papper, fakturor, damm och gamla vattenflaskor över hela rummet. det var bara och sätta igång.boxningssäcken åkte ner eftersom jag ändå aldrig använder den. smink och skit åkte ner i papperskorgen. kläder, alla dessa jäkla kläder åkte ner i tvättstugan och full kareta på den hela dagen. som sagt. idag har det hänt grejer hemma hos anette. ingen söndagsvila här inte. men det känns riktigt skönt nu när allting är klart. fräscht och mysigt.



skillnad?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0