alla måste älska sparris ibland

tidigt på morgonen, lite för tidigt. anette, micke, jocke och robin sitter i fikarummet och väntar på beställningar när sparris blir seriös i blicken. han förklarar hur dåligt han mådde när frugan hans lämnade honom för en annan i somras, men.. lyckas istället få hela fikarummet i gråt.
''frugan lämnade mig för en annan i somras ju. det var sorgligt. jag hade så dåligt självförtroende när vi var tillsammans för jag trodde ju min snopp krymte hela tiden.. men.. sen, eller nu, har jag kommit på att det var ju bara hon som blev fetare och fetare. det blev ju svårare och svårare och komma till''
OM jag skattade. robin, jocke och jag näst intill låg i fotöljerna och grät och kipade efter andan. lilla sparris då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0