varför måste allting gå så sakta?


jag började klockan 13:00 och nu är klockan halv 21. jag har städad non-stop i mer än sjutimmar. förstår någon nu hur äckligt det var hemma hos mig? alla tre toaletterna är städade, köket, vardagsrummet, hallen. hej-kom-och-hjälp-mig! jag har fått nog av dessa jäkla ignoranta äckel som bor under detta tak med mig (nej, jag ber inte om ursäkt) de förväntar sig att jag ska städa, väntar på att jag ska bli sur och städa upp allting. jag gör inte detta gratis ska ni veta! jag ska kräva pengar denna gång för det var deras skit jag städade undan. jag kan tillochmed erkänna att en och annan räkning/viktiga papper kanske slank ner? vem vet? skyll er själva. nu har jag bara övervåningen kvar innan min kopp thé och någonting annat smaskigt ska slinka ner. fyfarao på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0