torsdag

snälla människor. det är torsdag idag, kan ni fatta? jag hinner inte ens blinka. vart tar timmarna vägen? vart tar dagarna vägen? jag förstår verkligen inte. det var helg för bara några dagar sen och den börjar åter igen imorgon. det ska bli ganska skönt iallafall för jag har tappat fästet totalt på jobbet. saker jag grumlar på får mig och ta fel och jag slarvar helt enkelt eftersom huvudet inte är där det ska.
idag var en ganska rolig dag annars, på jobbe. man går runt och runt och runt i ringar med olika beställingar och ja, det kan lätt bli tråkigt. tills... killarna på lagret börjar sätta igång. allting från mackans falsettsång, till tejpbollscuper. från ingenstans kan man höra: ''BUAA!!! WHEEEEEEEHA! WHEY!!.. ÅÅÅHWW!! NÄRA'' och när man kollar runt hörnet står 6 stycken fullvuxna killar och kollar ner på golvet på en liten tejpboll. vilka miffon. jag har också mina sätt och roa mina arbetskamrater. jag dansar och sjunger opera. ställer mig framför kameran och ba skakar loss och sen går där ifrån, skuttar och har mig. inte konsitgt att de kollar konstigt på mig ibland. jag har iallafall gett mig själv ett löfte jag inte tänker dela mig med av. hemligt och förhoppningsvis effektivt.

[saknar dig. jag vet vart du är, hela tiden. men kan inte göra någonting åt saken. det ryser i kroppen på mig. gefan!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0