torsdag.

kallt, kallt och åter igen kallt. ryggen mår som en 90årig gammal tant och hela jag håller på att somna. idag, igen, har jag fått städa huset eftersom jag bor med äckliga grisar som inte ens kan bete sig som människor. jag är sp jäkla trött på dem och har lust, om jag bara kunnat, slänga ut dem till verkligheten för de bortskämda ungarna verkar inte kunna annat än egosim.

nu, när det var sagt! behövde typ inte jobba idag alls. inga ordrar vilket ledde till att jag och hedvig sprang till ica, sov på kartonger, dansade balett och irriterade roger. riktigt skönt med en dag och bara vara lite på jobbe i en timme eller så. imorgon är det dags för firmafest dock, som jag blev bjuden till men som de senare fick ta tillbaka eftersom vi ''nyarbetare/extraarbetare" var för många för att få gå (ska jag få, måste ju de också få). så var det med de. tråkigt men sant. hade mer än gärna viljat gå med.
nu väntas besök från farfar och margareta sådär på kvällskvisten, en dusch och sen massor av korsord i sängen och tidig nattinatti. förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0