tjingelonkan

''dundundundundunduuuunnddunnnaan, bapapapbadapa, wawawaaaawhahahahwhaah *plingpling* wooohoo, bompodeing'' låter det från mina högtalare just nu. drum&bass!


en liten bild från jobbe som jag egentligen inte får visa. våran dator, ordrarna där bak och varorna tillochmed. man ser tillochmed kamerorna. tittut!

jag har varken brytt mig om det ena eller det andra denna vecka. ansiktet ser ut som ett minfält, naglarna var nära att falla sönder och håret är i STORT behov av en klippning/färgning. jag tog precis bort en shrekliknande mask från ansiktet och har målat naglarna återigen metallicblå. känner mig lite mer välvårdad nu.
jag har varit så trött denna vecka att jag inte ens märkt att en vecka har gått. igår jobbade jag över, vilket gjorde dagen.. icke existerande. jag kom hem klockan halv tio på kvällen så det var bara och gå och lägga sig igen. 13 timmar spenderade jag på jobbet. men ingen skada skedd. jag hade heddan och patrik och klänga på. det är också därför jag inte spenderar någon tid framför datorn. hinner inte läsa bloggarna jag brukar och inte heller uppdatera min egna.

 

idag började jag också fundera på vad som är så kul och läsa andras vardagar för? jag är helt besatt och följer vissa glädjeligen oavsett om de suttit hemma hela dagen eller varit ute på äventyr. men följer en okänd människas varje timme, i vissa fall. vad är det som är så skoj med det? vad är det som är så kul och följa mina dagar när alla ser precis likadana ut? jobba, klaga, sova, jobba, sova, klaga, sova. hallå? kanske borde förnya mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0