söndagsmys.

kanelbullens dag var inte heller att glömma och jag gick all in idag. jag tror jag har proppat i mig minst 10 bullar som jag och linnea bakade igår (EXTREMT goda) jag kan också tillägga att alla är slut och en till bakdag kommer upp snart.
idag blev det fixning på landet, renoveringen ni vet, som egentligen inte går så bra. det går långsamt fram men en vacker dag kanske det händer någonting där också. färga håret hade jag tänkt göra idag också, mörkbrun som vanligt. men som alltid när jag har köpt hårfärg så börjar jag tveka och ångrar mig nästan så jag kanske tänker vänta ett tag till. jag ser ju ganska sliten ut i håret så egentligen hade ju inte färgen skadat men.. aa, vi får se. det är ju alltid lika trevligt och vara gråhårig vid 19 års ålder. eller hur?

idag var också första dagen jag betalade hyra hemma. halleluja, not! åhw vilken pina. allting är inte gratis när man har slutat plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0