satan

..rent ut sagt. tågen är inställda imorgon tillochmed och jag orkar inte! fjollbussar och sånt strunt håller jag inte på med så jag ska minsann ragga skjuts här! jag menar, åker man buss kan man ju få svininfluensan (haha!! skämt) imorgon är sista dagen på mondulutbildningen så efter det.. kanske jag kan få vara ledig i några dagar också? ingen aning.

jag skulle vilja bara ta alla mina sparade pengar och spendera dem. kläder, dator, resor och sen börja om från början. jag kommer aldrig göra det men ibland känns det bara som om man borde göra saker nu, nu när man fortfarande kan. jag har inga måsten och kan leva på nudlar i 2 månader egentligen. ingenting är skriviet i sten. däremot har jag för mycket hjärnceller för att göra det. kanske blir en trisslott imorgon istället?
idag var jag också på världens kärleks humör. jag hade lust och bara berätta för någon hur mycket jag tycker om den, höra mig själv säga ''jag älskar dig'' till någon. jag vet inte. jag blev väl kärlekskrank kanske nu när kylan kryper på. vem blir inte det? en kram hit & en klapp på axeln dit. where is my man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0