mumsigt fullibibblan (!) med

första dagen på länge tänkte jag att jag skulle vara nyttig och gick efter jobbet till ica maxi för att köpa ett megaäpple (genmanipulerat och nyttigt) men.. vem kan motstå och köpa marabou's limited edition när man ser den i ögonvrån? marabou vinter, heter den som jag fick tag på. en smak av ingefära, kanel och en nötvariant skulle jag tro. riktigt-jäkla-amazing var den. god, fräsch på något sätt och jag kan verkligen tänka mig själv sitta med en kopp té och smaska på en, två eller fem rutor för att göra mig glad. storhit och fullpott till skillnad från marabou sommar som inte riktigt.. träffade mina smaklökar rätt.


Kommentarer
Postat av: Snefan

Marabou sommar sög ;( Vinter ska jag sätta i mig en nu i helgen!

2009-10-21 @ 20:55:47
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0