momma got an ass like a donkey, with a monkey. look like kingkong.

 
nu skäms jag faktiskt. tröck precis hem absolute music 61, som den rockchic jag mer är. haha! av den anledningen att det är den musiken som spelas på jobbet och man blir faktiskt lite lycklig av den nu. pitbull, black eye peas & fernette. herrejösses. trodde aldrig jag skulle säga det men musiken är faktiskt skön, ingenting som jag kan lyssna på nonstop som min älskade rock men.. helt okej för stunden. kanske påminner lite om dig också men..  dra åt fanders för jag bryr mig inte! :) (kolla jag gjorde en smiley) nu ska jag partydunka denhär lite medan jag duschar och sen blir det sova minsann. det hände inte mycket mer idag. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej

2009-10-13 @ 22:50:04
Postat av: anette

aa, tjäna! ;D

2009-10-14 @ 21:34:51
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0