men.. va tråkigt!

jag skrev världens finaste inlägg ''imorse'' (05:57) när jag hade suttit min lilla rumpa på tåget att det snöade ute och jag var så glad, men frös som en liten grek också. det var mysigt men blaskigt. men tydligen kom inte det inlägget fram så.. aja.
idag gjorde jag min bästa dag på jobbet, trots utskällning och 1,5 timmes vårldamputbrott. jag är som jag är med mina tempramentsförändringar. haha! hade iallafall kul och svinade tillbaka till snubben som fyllde på hyllan. man får så roligt som man gör det till.

nu när jag är hemma har jag inte orken till någonting. jag skulle städa övervåningen nu, igår egentligen, men det verkar ju inte bli av idag heller. jag är så slö. men för att vara rättvis mot mig själv tog jag både hunden och dammsög och torkade golven nere idag igen. från och med nu ska det vara såhär fint här hela tiden och den som inte gör som jag säger kommer jag strypa, med handen på hjärtat. fint ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0