''men du är kvar iallafall?''

dethär var faktiskt, jag har sagt det förut, en mindra bra dag. just för att.. ingenting går som det ska. jag tycker det borde vara enkelt om man var bäst på allting från början istället. just nu sitter jag istället halvsovandes och misströstar migsjälv med en kopp varm choklad och ska väl egentligen redan ligga i sängen och lösa mina korsord. haha! för informationens skull så köpte jag korsordstidning igår för att jag tyckte att.. mja, att jag skulle lösa det helt enkelt men jag måste ha köpt mormorssuperdupersvåramegakonstiga-korsord. för jag kan ingenting. verkligen ingenting! eller jo, barnkorsorden är utlösta [check]. aja. munbajsande klart slut. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0