long road to ruin

jag älskar hemmakvällar, har jag nu fastställt. halvsovandes, ätandes 7eleven brownie, mysa ihop sig till dude where is my car och skitsnack med linnea. perfekta lördagskvällen om något. nu sitter jag här istället (åh, vad jag hade önskat att ha en  laptop så jag kunde sitta i soffan istället) men jag tänkte iallafall ha en liten nyttodag idag. göra saker som jag inte gjort, fast lovat mig själv. om att dammsuga, städa toan, fixa sminkväskan, vika och lägga in de nya kläderna i garderoben och lite såntdär skoj. en promenad ikväll kanske också, det skulle behövas.

JUSTE! glömde berätta om firmafesten på golden. jag behöver inte ens ljuga när jag säger att det var det roligaste jag har varit på någonsin. satt vid mitt matbord och grät av skratt tillsammans med boutros och övriga kavaljerer. ilso (min bästa kompis pappa) satt och vakade över mig som en hök och hotade med att ringa pappa om killarna gick över gränsen, jag hamnade i en dubbelmacka mellan en 30:åring resp. 40:åring, blev beordrad och bitchslapa martin. ojoj! hahah! vilken jäkla kväll. jag säger bara att det kommer bli kul på måndag för jag tror det kommer bli både mobbning åt mitt håll och från mitt håll. gubbarna, främst helge, försökte ju med en och en annan matchmaking under kvällen. haha! synd att de lyckades, kindoff. hahahahah!! vi slutar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0