kamera eller dator?


någonting ska köpas hit och massor mera dit. men nu är frågan; ska jag sprar till en kamera eller dator? för båda kommer jag inte ha råd med och denna dator är på vippen av förfallelse. 10 000:- hit&dit. båda har jag ju iallafall inte råd med.
idag gick det faktiskt bra på jobbet. ökade min provitionstimmar med nästan en timme. heja anette! imorgon ska jag gå över sju timmar, lätt. fick också mycket kommentarer på mitt nyfärgade hår (mörkbrunt) jaja! jag vet att jag är tråkig men jag trivs i det. 40+ gubbar hoppade upp överallt och förklarade hur bra jag passade i färgen osv. haha! nästan så man trodde de var lite veka i handleden. söta gubbar.

nu skulle det sitta fint med lite mys, thé och desperata hemmafruar. 2 av tre får man ju iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0