i'm alive, knappt men jag lever.


jag har varken hunnit med datorn eller mig själv sen.. ja, sen jag bloggade sist, i söndags. jag kom på mig själv och tänkte uppdatera alla lite granna. måndag, tisdag, onsdag och nu torsdagen har gått utan att jag ens rört datorn. hur i H gick det till? vad har hänt då? jo:
- anette blir mobbad konstant på jobbet efter helgens firmafest
- snubblade i pendeltågstrappan igår
- sovit över 10 timmar varje dag, inte minst igår
- ätit upp en mega toblerone på två dagar.

ja, som ni märker händer inte mycket. hahha! men det har varit riktigt skönt också. hade tänkt vara ledig idag och fredag men skippade det. vad hade jag gjort annars? sovit? hahahha! åh, om bara någon förstod sig på min humor. just nu sitter jag iallafall tillsammans med anna och kollar på tuttgalan. jag som inte ens köpt ett band iår (gör det annars varje år) kanske får ta mig till och köpa en imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Snefan

krigsskada i pendeltrappan?

2009-10-29 @ 21:08:07
URL: http://nyanseravsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0