hollow ground

jag sitter och rapar konstant eftersom ett piller jag tog precis mot mina leder fastnade i bröstet och vittrar sönder. så otroligt obehagligt och äckligt.
iallafall, igår var det rickards som gällde efter en snabb p-nap och 4''små''rätter. jag var faktiskt varken på humör eller hade energin uppe så jag stannade heller inte länge men det var iallafall kul och träffa folk. det klagar jag aldrig på.
idag har jag dock inte en sån bra dag. egentligen av ingen anledning alls, stjärnorna står väl bara rätt för en sån dag antar jag. jag är inte ledsen eller någonting. men jag är sur, trött och totalt energilös. storbildsskärm på rickard bangar jag och ska istället mysa ihop mig med mitt täcke här hemma framför tvn när svergie spelar. det kommer bli min lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0