halvdag. (låter smart, är smart!)

jag har inga ord på hur skönt det är och redan vara hemma. hemma när det fortfarande är ljust. utstämplingen var 13:00 idag så jag och hedvig gick och åt sushi tillsammans i 1,5 timme i sumpan. satt mig nu i soffan, nytvättat ansikte, sliten, ont i ryggen, smaskande på gratisgodis och kollar på dr.phil om misslyckande förhållanden. en perfekt fredag helt enkelt! haha, okej. kanske inte de förstörda förhållandena men.. ändå intressant.
hade tänkt att sätta mig nu och kolla igenom olika roliga hemsidor nu efter julklappar kanske. brukar alltid sitta i sista minuten och inte ha någonting och gå på. får åka till ikea två dagar innan jul och köpa typ ljus. haha! wrongwrong! iår ska det bli världens bästa julklappar någonsin! eller.. är jag för tidig och börja tänka på julklappar redan nu? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0