hallå? firmafest!

oh-herre-min-acove!! anette ska på firmafest på golden hits i stora staden. hahha! jag blev aå jäkla förvånad när helge (tror han heter så) kom fram igen och återinbjöd mig, en timme innan vi skulle sluta. jag kan ju inte bara säga nej. hallå? festa och pimpla med 40+are! hur mer lycklig kan man bli? + 70talsmusik. jäklar du! jag vet inte ens vad jag ska säga eller vad jag ska göra. känner mig helt extas och helt fel ute. ska åka dit själv.. och så tvingade jag även chefen stå utanför och vänta på mig så jag hittar. hahaha!! pinsamt värre. nu är det 20 min tills jag ska åka. herregud jag hoppas det blir en rolig kväll minsann.
800:- värde smink och ett nytt linne från lindex fick jag med mig idag.

ungefär såhär virrig är jag att jag inte ens kan ta kort ordentligt. lårhöga stövlar, cheap monday, ribbat vitt linne, lila linne med paljetter, svart lack och busigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0