farfar fyller 74 (!) time to shine



låg vaken hela jäkla kvällen tills äntligen vid 09:00 jag beslutade att gå upp. satt mig med frukost och nördade guitar hero innan jag nu.. (haha!) fick ett infall och sprang runt och tog kort på allting jag såg. busan är nog inte min favorit just nu eftersom hon alltid får vara objekt för världens mest fula bilder + hon står ju aldrig still den jäkuln. anywho. jag tar min mot sundbyberg nu för att fira farfar med familj och eventuellt kusiner (?) ingen aning. lite mandelmarängtårta, kakor av alla dess slag och en gryta skulle jag tro, det kommer bjudas på. mummafillebabben.
-
ärvd ring från farmor, ring från glitter, lockigt busigt hår, blus, jeans och lårhöga stövlar. who loves it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0