cuz' i didn't mean it

det ilar i hela kroppen och jag ber åt mig själv och sluta tänka. jag kan inte sluta och det sliter sönder mig inifrån. jag klarar inte dethär, igen. jag orkar inte gå igenom dethär, igen. varför hände dethär mig, igen? det är nu man borde ransaka sig själv och tänka efter. jag gjorde nog nödvändigtvis inte fel men.. jag förstår mig inte på mig själv. då kommer ju heller inte en okänd människa göra det heller.
små aningar ligger i att allting ska bli som vanligt. men denhär gången tror jag inte det kommer hända. det kommer inte ske, för det du vet.. eliminerar ut mig totalt. jag vet inte vad jag kan säga, vad jag inte kan säga. för jag vet inte vad problemet är, hur det ska tacklas. känner mig otroligt borta och otroligt ledsen för denhär gången kunde jag, ville jag och hade chansen om & om & om & om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0