boom boom pow


hittade en otroligt söt bild på mig & tina, tagen av ågren, på valborg.awesomeness.


jag bloggar endast när jag inte har någonting och göra, har jag märkt. eller för att jag har någonting och säga (vilket inte är ofta) borde vara otroligt tråkigt för er stackare som läser eftersom jag inte har tid så ofta. tanken kommer inte ens upp för mig att jag ska sätta mig här och berätta om min glädje eller sorg. ni får påminna mig om ni vill läsa mer strunt!

idag.. åter igen fick jag ställa mig och städa och skälla ut bror pga berget av disk, när han svarar; ''det är inte bara min disk. din matlåda ligger i den högen'' jag visste inte om jag skulle börja gråta eller hysteriskt börja slå honom. respekt existerar tydligen inte i dethär huset. tre timmar tog det iallafall denhär gången och nu ska jag sätta igång med övervåningen också innan jag får ta en efterlängtad dusch. mina dagar kommer inte bli mer intressanta än såhär, verkar det som. haha! vem klagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0