ännu ett tråkigt inlägg om min kära dag.

bloggen handlar om mig mig, lite mera mig och mig. seriöst. hur tråkigare kan detta bli numera? jag har ingenting och tillförda världen förutom munbajsande och halvkonstiga händelser. t-r-å-k-i-g-t. varför kan man inte bara ha ett roligare liv ibland? men ibland får man väl ta det precis som det är. vilket jag gjorde idag. placerad i soffan 85% av tiden tillsammans med min korsordstidning och elletidning bekämpade jag världen mot onda demoner. kollade på åter igen 2 filmer av johan falk serien som bror åkte och hyrde. bra nog för att underhålla min söndagsdeprimenade humör. det blev inte riktigt en varaduktig-dag men jag tror detta var mer vad jag behövde. ibland får man bara lägga allt annat åt sidan för att må bra.
träffade luffarmickes girl också ikväll. satt ett tag och småsnackade med henne om hur man får det bästa godiset ur skålen, penislaman och skräckfilmer, helt ärligt. det var det.

nu vill jag gå och lägga mig och sova i 300 år framåt. synd att man ska upp om 5 ½ timme igen. suck.

Kommentarer
Postat av: JAG

Jag tycker du gjorde helt rätt! En dag med ingenting kan vara det bästa netto.

2009-10-26 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0