sunshine, fellows.

jag är tillbaka i rutan efter en dags uppehåll. var tvungen och ta en sovardag/skumbad och greysmys med linnea. det var ganska behövligt eftersom jag somnar stup i kvarten överallt. men det hjälpte ju inte till med jobbet iallafall, för det gick skepp-rätt-åt-fanders. skrek tillochmed ut en oskyldig pojke, plutten. haha! man ska akta sig för mig om det inte går bra.

idag känner jag mig ändå ganska duktig. en duktig-dag. körde hem bilen som pappa lämnade av, gick ut med hunden, åkte och handlade på ica, hämtade cykeln från stationen och nu sitter jag här och bara njuter och ska glufsa i mig glass och maränger snart. imorgon kommer det då minsann inte bli mycket tid framför datorn heller eftersom lillkussen fyller år. hela arton år blir lillkillen så dit ska jag och snacka strunt med hans polare och resterande släkt. partyveckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0